Reklamáció

Természetesen minden panaszt sajnálunk, de úgy tekintünk rájuk, mint egy lehetőségre a szolgáltatásunk javításához. Ez az, amiért az Ön reklamációjának a zökkenőmentes és gyors kezelésére nagy hangsúlyt fektetünk. Azért, hogy ebben segítsen bennünket, kérjük, vegye figyelembe a következőket:  

  • Kérjük, minden panasszal lépjen kapcsolatba az Ön területi képviselőjével.
  • Az észrevételeket amilyen hamar lehetséges, de a kiszállítást követő nem később, mint 8 napon belül jelenteni kell
  • Az észrevételeket úgy kell jelenteni, hogy a lehető legtöbb bizonyítékot (pl. fotó) csatoljuk a szükséges információk mellett (szállítmány azonosítója, kiszállítás dátuma, a vásárló neve)
  • Egy újra vizsgálat csak a szállításból vett minta használatakor folytatható le

Ez a weboldal sütiket használ, hogy javítsuk  weboldalunkat az Ön tapasztalatai által. A weboldalon való böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Részletesebb információt Adatvédelmi tájékoztató oldalunkon talál.